ברוכים הבאים למסלול ה - Data Analyst!

215

שעות אקדמיות

כ - 5 חודשים

פרונטלי/ אונליין מהבית

תוכנית הלימודים מציידת אותך עם הידע המעשי והתיאורטי המקיף ביותר, כדי שתוכל להתברג בתפקידי מפתח בחזית הטכנולוגיה כמנתח נתונים מקצועי.

מסלול הלימודים עשיר בהתנסות מעשית ופרוייקטים במערכות אמיתיות.

מתאימה למי שאין ידע מוקדם ורוצה להשתלב בתחום  או לעשות הסבה מקצועית! 

 

*נדרשת אנגלית ברמה טובה ומעלה

כן! אשמח כבר להתחיל

כמה מרוויחים כדאטה אנאליסט?

18000-₪12,000

שכר התחלתי

25000-₪18,000

לאחר שנת נסיון

+₪25000

לאחר שנתיים נסיון

תוכנית הלימודים

סוגרים פערים: מושגי יסוד שחייבים להכיר!

  • הכרת עולם המחשוב: חומרה ומערכות הפעלה 
  • וירטואליזציה: VMware & Citrix
  • תקשורת ורשתות
  • אופיס , גוגל וכלי בינה מלאכותית
  • אנגלית בסיסית + מתקדמים

במודול זה נתחיל במסע אל תוך עולם הנתונים. תלמדו על החשיבות של ניתוח נתונים בעולם העסקים והטכנולוגיה המודרני, ותבינו כיצד הנתונים מסייעים בקבלת החלטות מושכלות. זוהי התחלה מרתקת להבנת התחום שיפתח לכם דלתות לעולם חדש ומרתק.

כאן תיכנסו לעולם של שפת SQL – השפה שמשמשת לתקשורת עם מאגרי נתונים. תלמדו כיצד לשאול שאלות חכמות מתוך נתונים ענקיים, לנתח אותם ולהפיק מהם תובנות חשובות. זהו המפתח שלכם להבנת הדאטה שנמצא מאחורי כל מערכת טכנולוגית.

במודול זה תלמדו כיצד להשתמש באקסל ככלי עוצמתי לניתוח נתונים. תכירו נוסחאות ופונקציות מתקדמות שיהפכו את הנתונים שלכם לתובנות ברורות ומובנות. תוכלו ליצור גרפים ודוחות בצורה מקצועית ומרשימה שישדרגו את יכולות הניתוח שלכם.

פייתון היא שפת התכנות המובילה בתחום ניתוח הנתונים. במודול זה תלמדו להשתמש בשפה זו ובספריות החשובות שלה, כמו Pandas ו-NumPy, לניתוח ועיבוד נתונים בצורה יעילה. תגלו את הכוח האמיתי של התכנות ותפתחו יכולות טכניות גבוהות.

איסוף וניקוי נתונים הם שלבים קריטיים בכל פרויקט ניתוח נתונים. במודול זה תלמדו כיצד לאסוף נתונים ממקורות שונים, לנקות אותם ולוודא את תקינותם. זהו שלב חשוב שמבטיח שהנתונים שאתם מנתחים יהיו מדויקים ומהימנים.

במודול זה תקבלו כלים לניתוח נתונים מורכבים ולפרשנותם. תלמדו כיצד ליצור דוחות מקצועיים ולהפיק מהם מסקנות חשובות. זו ההזדמנות שלכם להפוך נתונים גולמיים לתובנות עסקיות בעלות ערך רב.

גלו את העולם המרתק של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. תלמדו על היסודות של טכנולוגיות מתקדמות אלו, תראו דוגמאות ליישומים שמשנים את העולם, ותבינו כיצד להשתמש בכלים המובילים בתחום. תלמדו לזהות דפוסים, לחזות מגמות ולהפוך את הנתונים שלכם לתובנות חכמות בעזרת אלגוריתמים מתקדמים.

תכירו את הכלים הפופולריים ביותר לשימוש בבינה מלאכותית, כמו Chat-GPT, MidJourney ועוד. תלמדו כיצד להשתמש בכלים אלו ליצירת תובנות, להפקת תכנים ולשיפור תהליכים עסקיים. תגלו את הכוח של AI בשיפור ביצועים וביצירת חדשנות.

תלמדו את העקרונות הבסיסיים של למידת מכונה – אחד מהתחומים החשובים ביותר בבינה מלאכותית. תבינו כיצד מכונות לומדות מדוגמאות וכיצד להשתמש באלגוריתמים שונים כדי לפתור בעיות מורכבות

במודול זה תלמדו כיצד להשתמש בבינה מלאכותית לניתוח נתונים מורכבים ולפרשנותם. תלמדו כיצד ליצור דוחות מקצועיים ולהפיק מהם מסקנות חשובות. זו ההזדמנות שלכם להפוך נתונים גולמיים לתובנות עסקיות בעלות ערך רב.

POWER BI הוא כלי עוצמתי לניתוח ויזואלי של נתונים. במודול זה תלמדו כיצד להשתמש בכלי זה כדי ליצור דוחות ותרשימים מרשימים. תוכלו ללמוד באופן עצמאי וליהנות מתמיכת מרצה, כך שתוכלו לשלוט בכלי בקצב שלכם.

**קורס דיגיטלי בלמידה עצמית עם תמיכת מרצה

עוברים מהתיאוריה לפרקטיקה – והרבה פרקטיקה !

נתמקד בפיתוח המיומנויות והידע הנדרשים לעבור בהצלחה את תהליכי המיון והראיונות לתפקידים בתעשיית ההייטק.

נלמד כיצד להתמודד עם שאלות טכניות ומקצועיות, תרגול על סוגיות נפוצות בראיונות עבודה, וכיצד להציג את עצמנו בצורה המקצועית ביותר.

הכנה זו תכלול סדנאות וסימולציות של ראיונות עבודה, כולל תרגול על שאלות טכניות, פתרון בעיות ומקרים מעשיים שנתקלים בהם בתעשייה.

נתמקד ביצירת נוכחות מקצועית מרשימה ברשתות החברתיות ובהכנת מסמכים שמציגים את היכולות והניסיון שלכם בצורה הטובה ביותר.

נלמד כיצד לבנות פרופיל לינקדין אטרקטיבי ומקצועי, שיכלול תיאור מפורט של הכישורים, ההשכלה, והניסיון המקצועי, וידגיש את ההישגים והמיומנויות שלכם.

בנוסף, נעבוד על כתיבת קורות חיים מותאמים , שישקפו את פרופילכם המקצועי ויתמקדו בנקודות החוזק ובניסיון הרלוונטי לתפקיד.
נדון בחשיבות המבנה, העיצוב והתוכן של קורות החיים, ונלמד כיצד להדגיש את הכישורים וההישגים שיבלטו בעיני מגייסים.

 

למה ללמוד אצלנו

מאז הקמתה בשנת 2013, מכללת סמארט הפכה לסמל של מצוינות בהכשרת מקצועות ההייטק בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת בוגרינו הרחבה, שכבר מונה אלפים של מקצוענים המועסקים בחברות הייטק  בארץ ובעולם.

בחירה במכללת סמארט תבטיח לכם:

  • נגישות ונוחות: עם 6 קמפוסים מפוזרים ברחבי הארץ, מירכא ועד באר שבע, אנו מציעים את הפריסה הגדולה ביותר בישראל, מה שמאפשר לכם ללמוד בקרבת בית.
  • מתודולוגיה פרקטית: קורסים שלנו מבוססים על פרקטיקום, עם דגש על תרגול ויישום מעשי של לפחות 60% מהחומר הלימודי.
  • שיטות למידה מתקדמות: אנו מציעים למידה פרונטלית בכיתות חדישות, וכן אופציות ללמידה היברידית, אונליין או דיגיטלית עם תמיכה מלאה מהמרצים.
  • חדשנות טכנולוגית: קורסי ההייטק שלנו משלבים בינה מלאכותית (AI), נותנים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה.
  • גמישות למידה: ניתן לגשת לכל הקורסים שלנו, בכל זמן ומכל מקום, דרך פורטל הלמידה של המכללה.
  • מסלול למידה ממוקד: הקורסים שלנו מותאמים לדרישות השוק הישראלי, ותוך כ-4 חודשים תהפכו למועמדים מבוקשים למשרות עם תנאים מעולים.
  • תמיכה בגיוס לעבודה: אנו מספקים ליווי מקצועי בתהליך השמה, כולל בניית קורות חיים, סדנאות לינקדין ועוד.
  • תמיכה אישית ומקצועית: מעבר לשעות הקורס, צוות המרצים שלנו זמין לשאלות, ייעוץ ותמיכה, כולל שעורי תגבור ותרגול ללא עלות נוספת.
  • מומחיות מקצועית: מרצינו הם מומחים פעילים בתעשייה, מה שמבטיח לכם ידע עדכני ורלוונטי – הייטק לומדים מהייטקיסטים!
  • סדנאות ייחודיות: אנו מספקים סדנאות מיוחדות לכתיבת קורות חיים ולינקדין, כדי לחזק את יכולתכם להתמודד בשוק העבודה.

במכללת סמארט, אנו מחויבים להצלחתכם המקצועית ולהכנתכם לעולם ההייטק המתקדם. הצטרפו אלינו וקחו חלק במהפכה הטכנולוגית!

באילו תפקידים ניתן להשתלב אחרי הקורס?

מפתח בינה מלאכותית AI

עיבוד תמונה וגרפיקה באמצעות בינה מלאכותית

אוטומציה ותהליכים אוטומטיים

מהנדס למידת מכונה ML

תפקידים בתחום השיווק והפרסום המשתמשים בכלים מתקדמים של בינה מלאכותית

בוגרים מספרים

מכללת סמארט - אליזה מוקרייר בוגרת מסלול לימודי עיצוב גרפי וחווית משתמש
אליזה מוקרייק
איילה אלמליח
דיב מזאריב
לאה לוי
מכללת סמארט - קורס בדיקות תוכנה QA - המלצה של סטודנט בוגר
מיתר קורדובה
נטלי טורליבייב
נינה שטיינר
ניקולאי קרילוב
תהילה לוי
מכללת סמארט - ממליצים - קורס סייבר ואבטחת מידע - ברק דהן
ברק דהן
שקדיה דישי
תהילה אליאס

מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש Pro – UX\UI

אליזה מוקרייק

המרצה תמיד עונה לכל שאלה,מביא יחס אישי לכל אחד ולא ממשיך אם מישהו לא הבין משהו, גם השירות לקוחות שלהם מדהים, אפילו כשהעובדים שלהם במילואים דאגו שיענו לי . אני קבלתי מכל המכללה את היחס הכי טוב שאפשר וגם אחרי שסיימתי , הם עונים לכל השאלות וממשיכים לעזות וללוות.

מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש Pro – UX\UI

איילה אלמליח

הלמידה בSmart Collage הייתה מעניינת ומלמדת מאוד! לאחר תקופה לא מבוטלת של כמעט 8 חודשים (בגלל המלחמה), יצאתי עם ידע נרחב על התוכנות הרבות של Adobe בין היתר אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדיזיין וכמובן עם תיק עבודות עשיר. במהלך השיעורים המידע הועבר בצורה טובה על ידי המרצה שלי לאון שהיה פשוט נהדר ושיתף במהלכם הרבה על חוויות אישיות שלו וטיפים להמשך וכן, נתן סיוע בכל עת ובכל שעה בשעת הצורך. בנוסף המכללה עוזרת מאוד ביציאה לשוק העבודה ובהכנת קורות חיים מדוייקים. השיעורים מוקלטים, החומר מעניין ומוסבר היטב, היחסי אנוש מדהימים, אז מי שרוצה לצאת לא רק עם תעודה אלא גם עם ידע והמון תמיכה להמשך, זה המקום:))

דיב מזאריב

צפו בהמלצה של הסטודנט דיב מזרייב בוגר קורס בדיקות תוכנה

לאה לוי

ברצוני לציין לטובה ולשבח את דודי ואנונו מרצה בקורס QA. היה לי העונג, הכבוד והזכות להימנות בן תלמידיו במכללת סמארט קולג' ,סניף תל אביב. דודי העביר את החומר במקצועיות והעניק לכל אחד ואחת מאיתנו יחס אישי וחם. ברצוני להוסיף , כי השיעורים עם דודי התקיימו באווירה רגועה ,פניו תמיד מזמינות ומחויכות. אין לי כל ספק כי תחושה זו מלווה את כל תלמידיו אשר למדו והשכילו דרכו . אני מאחלת לדודי המשך עשיה מוצלחת , ומודה על התקופה בה השקיע בנו מזמנו, טיפח והוביל יד ביד את הכיתה עד תום הקורס. בזכותו סיימתי את הקורס בהצלחה, ונתן לי השראה ללימודי ההמשך במכללת סמארט. לאה לוי בוגרת סמארט קולג'

מיתר קורדובה

צפו במיתר קורדובה מספר על החוויה האישית שלו בקורס בדיקות התוכנה QA במכללת סמארט! מיתר מדגיש את היתרונות של הלימודים, המרצים המקצועיים והתמיכה המתמשכת לאורך הקורס. הלימודים בקורס העניקו לו את הידע והכלים להשתלב בהייטק, ובמאצעות מחלקת ההשמה של סמארט - גם למצוא עבודה בתור בודק תוכנה QA מיד עם סיום לימודיו !

נטלי טורליבייב

צפו בהמלצה של נטלי, בוגרת מסלול עיצוב גרפי !

נינה שטיינר

צפו בהמלצת בוגרת קורס בדיקות תוכנה QA כיום - עובדת בתור בודקת תוכנה בחברת אינטל !  

ניקולאי קרילוב

היי שמי קורוליוב ניקיטה אני לא מהאנשים שרושמים חוות דעת, אבל פה אמרתי לעצמי שאני פשוט חייב לכתוב מה אני חושב על מכללת סמארט. אני בעצמי עובד במערכות מידע באוניברסיטה, ויש לי מול מי להשוות, ואני יכול להגיד בוודאות שבמכללת סמארט המרצים ברמה מאוד גבוהה אנשים מאוד מקצועיים ואכפתיים רגישים ואנושיים, סיימתי קורס בודקי תוכנה, והיה כזה תענוג ללמוד שם. בנוסף קיימת אפשרות ללמוד באופן מלא רק מהזום, שזה מאוד נוח לני שגר רחוק, ומרצים מתעלפים את הכיתה היברידית באופן מאוד מקצועי,בנוסף יש תמיד תמיכה הטכנית פעילה של המכללה ותמיד יש מענה - הרבה כבוד על זה. המרצה שלנו בשלוחה של רחובות רז קוסקה כל כך מקצועי שפשוט תענוג לשאוב ממנו מידע. מעביר שיעור מאוד חד ומדויק ומה שהכי חשוב - מעביר אותו ברור, ואם משהו לא ברור לנו לתלמידים, אז הוא לא רגוע עד שאנחנו נפנים את החומר, וכל היופי, זה שהוא עושה את העבודה שלו די מהר ולא הולך לאזורים הלא קשורים. בנוסף להכל, מבצע תגבורים בשעות הפנאי שלו כדי להסביר לנו חומר לפני המבחן או פרויקט, וזה לא ברור מאליו, וכמה פעמים שהייתי צריך עזרה ביצע איתי שיחה בשעות הלא שגרתיות.

תהילה לוי

ברצוני להודות מעומק ליבי למכללה מספר אחת בארץ שלא ויתרה עלי ועל שום סטודנט ונלחמה עבורינו כדי שנמשיך את קורס QA בהצלחה עם תמיכה מקסימלית והכלה אינסופית גם במצב הביטחוני שבו אנו נמצאים כרגע. גם שאנחנו הסטודנטים התמודדנו עם קשיים ומכשולים , הם עשו הכל ופתרו לנו את כל המכשולים שהיו בדרך...דיקן המכללה, מר דודי ואנונו באופן אישי יצר עימי קשר ופתר את כל הבעיות שהיו...קתרין המדהימה התקשרה אלי כל הזמן ווידאה שאני מקבלת את כל מה שצריך... להיות שם בשבילנו זה לא סתם סיסמא עבור מכללת סמארט ..הם באמת בשביל הסטודנטים במאה אחוז בכל רגע נתון!!!! אני שמחה שבחרתי ללמוד במכללת סמארט ויודעת בוודאות שהם ימשיכו לדאוג לי גם בהמשך, בהשתלבות בעולם ההייטק ... כל מי שמחפש מכללה שתהווה חממה עבור הסטודנטים , ממליצה בחום לפנות למכללת סמארט... תהילה לוי🙂

מסלול סייבר ואבטחת מידע – Pro

ברק דהן

צפו בהלצה של בוגר המסלול ברק דהן !

,

שקדיה דישי

היי רציתי להמליץ על מכללת סמארט לעיצוב גרפי! למדתי פה במשך חצי השנה האחרונה ולמרות שהיה אינטנסיבי נהניתי מאוד מהלימוד. המרצה היה מאוד מאוד מענין, שילב כל מיני אלמנטים בנוסף למה שהיה בסילבוס של הקורס ותמיד תמיד ענה על כל שאלה כדי לעזור גם אחרי שעות הפעילות של השיעור והמכללה. המרצה נתן כלים מתאימים לתוכנות ולעולם העיצוב ודרבן לאורך כל הדרך לעשות וללמוד. הקורס מקיף את כל תוכנות אדובי ברמה מקצועית ואני אישית התאהבתי בתחום בזכות הקורס הצוות במכללה נתן מענה טכני לכל שאלה ובא לקראתנו לכל דבר. מומלץ בחום לכל מי שרוצה לשלוט בתוכנות ברמה טובה ולכל מי שמעונין להיכנס לאט לאט לתחום העיצוב.

תהילה אליאס

צפו בהמלצה של הסטודנטית תהילה אליאס בגרת מסלול בדיקות תוכנה בסניף ירושלים

היכן הבוגרים שלנו מועסקים

סמארט איתכם עד להשמה מוצלחת … וגם אחרי

מתלבטים האם להירשם?

בוא נדבר ונחליט יחד - השאירו פרטים ונחזור אליכם

    אנחנו על המפה - בכל הארץ

    קמפוס רחובות (פארק המדע)

    גולדה מאיר 3 , נס ציונה

    הוראות הגעה:

    קומה 7

    קמפוס תל אביב

    יגאל אלון 127 , תל אביב

    הוראות הגעה:

    (מעל מחסני חשמל) - קומה 2

    קמפוס חיפה

    ההסתדרות 49, חיפה

    הוראות הגעה:

    בניין סוכנות יונדאי, קומה 1, בכניסה הראשונה מצד ימין לבניין..

    קמפוס באר שבע

    הרצל 39, באר שבע

    הוראות הגעה:

    קמפוס ירושלים

    גנרל פייר קנינג 30, ירושלים

    הוראות הגעה:

    קומה 2

    קמפוס ירכא

    מול קניון ביג פאשן

    הוראות הגעה:

    בניין סוכנות יונדאי, קומה 1, בכניסה הראשונה מצד שמאל.

    מעדיפים ללמוד און ליין מכל מקום ?

    באמצעות כיתות הלימוד החכמות והמתקדמות שלנו - תרגישו בכיתה גם מהבית !

    תוכנית הלימודים

    01

    הרצאות פרונטליות

    אנחנו מאמינים בכוח של למידה פרונטלית להצלחה , בחשיבות של המפגש הבלתי אמצעי בין הסטודנטים והמרצים, והתרומה להצלחה, למעורבות בתכנים ולתחושת השייכות.

    אבל לא לדאוג! אפשר גם ללמוד לייב און ליין בזום. כל השיעורים שלנו מוקלטים בזמן אמת וזמינים לצפיה בזמנכם החופשי

    02

    צבירת נסיון מעשי תוך כדי הלימודים

    תרגול סימולציות בסביבות עבודה דיגיטליות שהכנו במיוחד בשבילכם בהן תוכלו לתרגל את כל המיומנויות שתרכשו ולהגיע מוכנים לכל אתגר.  

    חלק מהסטודנטים אף מוצאים עבודה כבר במהלך לימודיהם ונהנים מהליווי של המרצים שלנו בצעדים הראשונים במשרה הראשונה

    03

    מחלקת ליווי סטודנטים שתעשה הכל כדי לסייע לכם להצליח!

    אנחנו יודעים שלא פשוט ללמוד מקצוע חדש. אנחנו כאן ללוות אתכם לאורך הדרך, לסייע בכל מה שתצטרכו ולחגוג איתכם את ההצלחות שלכם.

    למה ללמוד אצלנו?

    התעודה שלנו תפתח לך דלת בכל חברה

    זכאות לתעודה תוענק למשתתפים שעמדו בדרישות הבאות:

    • נוכחות בקורס – לפחות ב-85% ממפגשי הקורס.
    • הגשת פרויקט גמר .
    • הגשת כל התרגילים, המטלות, העבודות והפרויקטים הניתנים במהלך הקורס.

    צוות המרצים והמנטורים של קורס דאטה אנליסט

    אבירם שבתאי

    ראש תחום בינה מלאכותית AI

    AI Algorithm Developer

    כל אנשי ההוראה שלנו עובדים בהייטק, מומחה בתחומו ובעל הבנה מעמיקה של הדרישות בתעשייה

    כל מה שרצית לדעת עוד ולא הבנת

    מסלולי הלימוד במכללת סמארט כולל הכרות עם עולם הבינה המלאכותית, למידת פייתון, יסודות מתמטיים, עקרונות למידת מכונה, עבודה עם כלים מתקדמים ב-AI, עיבוד תמונה וגרפיקה, בניית תהליכים אוטומטיים, ופרויקט סיום מעשי ועוד.

    מסלולי הלימוד מציידים אתכם בידע תיאורטי ומעשי בתחומים הנדרשים בשוק העבודה, כולל פיתוח כישורים בפייתון, למידת מכונה, עיבוד תמונה ועוד. 

    בנוסף, תקבלו הכנה לראיונות עבודה, סדנת לינקדאין וכתיבת קורות חיים.

    השיעורים שלנו מותאמים לחסרי ניסיון וניתן לצפות בהם שוב ושוב עד שמצליחים להבין את החומר. בנוסף, יש תרגולים ועבודות הגשה בקורס לחיזוק ההבנה של החומר כמו כן קבוצת תלמידים סגורה ללמידה משותפת ולתמיכת מרצה מעבר לשעות הלמידה הרגילות בקורס.

    בנוסף כלל השיעורים בקורס מוקלטים ונגישים לכם כדי שתוכלו לחזור על החומר , ישנם שעורי תרגול ותגבור לחזרה ותרגול נושאי הלימוד

    ידע קודם בתכנות או מתמטיקה יכול להיות מועיל, אך לא הכרחי. הלימודים מתחילים מהבסיס ומספקים את כל הידע הנדרש להתמקצעות בתחום.

    כן, והרבה !
    בסמארט אנו מאמין שחייבים המון תרגול – ולכן לפחות 60%  מהקורס מלווה בתרגולים ומימוש החומר הלימודי.
    הקורס כולל פרקטיקום ופרויקטים מעשיים שבהם התלמידים מיישמים את הידע והמיומנויות שרכשו במהלך הקורס בסביבה מקצועית ומעשית.

    לאחר סיום הקורס, תוכלו לעבוד בתחומים כמו פיתוח מודלים בלמידת מכונה, ניתוח נתונים, עיבוד תמונה וגרפיקה, בניית תהליכים אוטומטיים באמצעות AI, ועוד.

    ברוכים הבאים למסלול ה - Data Analyst! |  בינה מלאכותית AI

    215 שעות אקדמיות |  כ - 5 חודשים פרונטלי/ אונליין מהבית

    כן! אשמח כבר להתחיל
    FacebookEmailWhatsApp
    נגישות
    × לרישום וקבלת שירות מהיר בווצאפ