סקירה כללית
סקירה כללית
סקירה כללית
קורס כתיבה שיווקית במכללת סמארט המיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים ליצור תוכן מקורי המקדם את העסק באופן עצמאי. היום, בעידן הרשתות החברתיות, כל אחד יכול לכתוב והשאלה היחידה שנשארת היא איך לכתוב כדי שאנשים אחרים יקראו וישמעו אותנו.
הקורס יערך במתכונת של קורס מעשי הכולל הרצאות עיוניות ותרגול מעשי בהיקף של 12 שעות אקדמיות (4 מפגשים של 3 שעות).
חומר עזר:
- חומרי העזר בקורס, הינם חומרים מקוריים שפותחו ע”י המרצה מרינה קיגל.
מרצים:
- מרינה קיגל – עיתונאית (Ynet, לאשה, פנאי פלוס, Mako, און לייף) ואשת תוכן (שופרסל, אל על), מרצה ומנחת סדנאות כתיבה.
דרישות מהסטודנט:
לצורך ההצלח וסיום קורס כתיבה שיווקית יש לעמוד בדרישות הבאות:
- השתתפות פעילה בשיעורים ותרגילי כתיבה בכיתה.
- הגשת כל המטלות הניתנות ע”י המדריך.
זכאות לתעודת סיום
על מנת להיות זכאי לקבל תעודת גמר יש לעמוד בדרישות הבאות:
- נוכחות ב 85% מן המפגשים לפחות.
- להגיש פרויקט גמר הכולל סוגי תוכן שונים (2 פוסטים לפייסבוק, פוסט לבלוג וכתבה).
תכונות הקורס
- הרצאות 12
- מבחנים 0
- רמת מיומנות מתחילים
- שעות אקדמיות 24
- הערכות כן
תוכנית הלימודים
תוכנית הלימודים
מפגש ראשון כמות שיעורים 3
- הרצאה1.1
- הרצאה1.2
- הרצאה1.3
מפגש שני כמות שיעורים 3
- הרצאה2.1
- הרצאה2.2
- הרצאה2.3
מפגש שלישי כמות שיעורים 3
- הרצאה3.1
- הרצאה3.2
- הרצאה3.3
מפגש רביעי כמות שיעורים 3
- הרצאה4.1
- הרצאה4.2
- הרצאה4.3
מדריך
מדריך
קורסים נוספים במכללה
קורסים נוספים במכללה